تولد علی اصغر ... .


mano dadashim

 

 

تولد سالگي علي اصغر عمه ...

 

 

 

                                   

 

                                  

 

 

 

                                                        

 

 

 

 

 

           



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:52---1 بهمن 1391
سلام.چه خوشگله!!
خسته ام نباشی
مرسی که میخوای بیای.
یاعلی


nima
ساعت18:17---28 دی 1391
slm webe ghashangi dari khoshhal misham tabadole link konim

ققنوس
ساعت23:06---5 دی 1391
کاش من هم میتونستم مثل تو بی ریا از ته دل بخندم،بدون آنکه بفهم دور و برم چه اتفاقاتی میافته؟؟؟
خوش به حالت ....


ati
ساعت23:38---27 آذر 1391
سلام وب قشنگی داری
ای جوووونم چه نازه چه اسمه قشنگیم داره فرشته کوچولولبات همیشه پرازخنده


الناز
ساعت17:07---27 آذر 1391
دلم بچگی میخواهد ! جلوی کدام مغازه پابکوبم تا برایم آرامش بخرند‏!‏ ‏_‏ خدانگهش داره چقد شیرینه من عاشق بچم ازطرف من لپش بکش " تولدت مبارک " علی اصغر جان

سنگ صبور
ساعت16:49---18 آبان 1391
سلام چه خوشگل و خوردنیه
از طرف منم بوسش کن
تولدشم مبارک


ژیلا
ساعت10:41---15 آبان 1391
سلام دوست خوبم مرسی ازنظرت
وبت خیلی قشنگه موفق باش بازم بیا


من از بازی نور در وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم
من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,| ساعت 14:52| توسط vesal & ahmadreza| |

قالب ساز pinkthem